młodzi informatycy - Szkoła


prywatna szkoła podstawowa
Krzysztofa Augustyniaka


Prywatna Szkoła Podstawowa
Przejdź do treści

młodzi informatycy

Młodzi informatycy

 
Zagadnienia na kółko informatyczne dla klasy 1
 
1.       Rysujemy słoneczka i chmurki.
2.       Budynki i roboty - poznajemy kształty.
3.       Rysunek parku.
4.       Bezpieczny Internet.
5.       Ćwiczymy rysowanie kształtów - obrazek złożony z samych figur geometrycznych.
6.       Paint 3D.
7.       Baśniowe postacie.
8.       Podwodna kraina.
9.       Rysunki z podpisami.
10.   Piszę na klawiaturze.
11.   Imienniczek – piszemy wierszyki o imionach.
12.   Ozdabiamy wyrazy.
13.   Lodowa kraina.
14.   Kartka bożonarodzeniowa.  
15.   Przeglądarki. Strony internetowe – szukamy stron dla dzieci.
16.   Wyszukiwanie ciekawostek w internecie.
17.   Wirtualne wycieczki.
18.   Mały, większy, największy – kopiujemy, wklejamy, powiększamy.
19.   Kartka wielkanocna.
20.   Ćwiczymy pisanie – zabawy z tekstem.
21.   Konkurs – kto szybciej przepisze podany tekst.
22.   Wiosna – rysujemy Panią Wiosnę.
23.   Wiosna – piszemy wierszyk o wiośnie i wklejamy rysunek.
24.   Drzewo w różnych porach roku.
25.   Piszemy zasady prawidłowego zachowania w lesie i je ozdabiamy.
26.   Tworzymy własne wizytówki.
27.   Zwierzyniec – rysujemy różne zwierzątka.
28.   Statek – rysunek z odbiciem.
29.   Moje wymarzone wakacje – rysunek.
30.   Gry komputerowe.
 
Zagadnienia na kółko informatyczne dla klasy 2
 
1.       Śmieszne twarze oraz ciekawe napisy w programie Paint.
2.       Opis siebie przy pomocy tekstu i zdjęć.
3.       Telegram - tekst z symbolami.
4.       Bezpieczny Internet.
5.       Projektujemy logo.
6.       Pory roku na obrazkach.
7.       Jedziemy na wycieczkę – wstawianie kształtów.
8.       Zakładka do książki – jedna strona (Paint).
9.       Zakładka do książki – druga strona (Word).
10.   Tworzymy własną bajkę – treść.
11.   Tworzymy własną bajkę – obrazy.
12.   Tworzymy własne wizytówki.
13.   Tworzymy różne kartki w Publisherze.
14.   Lodowa kraina.
15.   List z komputera.
16.   Wirtualne wycieczki.
17.   Wyszukiwanie ciekawostek w Internecie.
18.   Przeciwieństwa, „do góry nogami” i inne kompozycje – zabawy z obrazami w edytorze tekstu.
19.   Projektujemy własne Doodle.
20.   Kartka wielkanocna.
21.   Konkurs – kto szybciej przepisze podany tekst.
22.   Zdobimy napisy.
23.   Mały, większy, największy – kopiujemy, wklejamy, powiększamy.
24.   Wiosna – rysujemy Panią Wiosnę.
25.   Wiosna – piszemy wierszyk o wiośnie i wklejamy rysunek.
26.   Ciekawy sposób przedstawienia danych – grafika SmartArt.
27.   Przygotowujemy prezentację – tworzymy slajdy.
28.   Przygotowujemy prezentację – dodajemy animacje i przejścia slajdów.
29.   Przygotowujemy prezentację – dodajemy dźwięki, wstawiamy filmy.
30.   Gry komputerowe.
 
Zagadnienia na kółko informatyczne dla klasy 3
 
 
1.       Śmieszne twarze oraz ciekawe napisy w programie Paint.
2.       Opis siebie przy pomocy tekstu i zdjęć.
3.       Telegram - tekst z symbolami.
4.       Bezpieczny Internet.
5.       Projektujemy logo.
6.       Tworzymy własne wizytówki.
7.       Tworzymy różne kartki w Publisherze.
8.       Wirtualne wycieczki.
9.       Pracujemy z mapami.
10.   Mistrz klawiatury - ćwiczenia.
11.   Mistrz klawiatury – zawody.
12.   Projektujemy własne Doodle.
13.   „Na skróty”
14.   Przeciwieństwa, „do góry nogami” i inne kompozycje – zabawy z obrazami w edytorze tekstu.
15.   Tworzymy własne znaki na opakowania.
16.   Nasze konta@.
17.   E-przesyłki.
18.   Turniej „Nieustraszeni pogromcy wirusów”.
19.   Więcej niż kalkulator – poznajemy arkusz kalkulacyjny.
20.   Prezentujemy dane z własnych ankiet.
21.   Wyścig kalkulatora z arkuszem – turniej.
22.   Jak GIMPować?
23.   Zabawy z fotografią – gimp.
24.   Zabawy z obiektami – gimp.
25.   Animowane gify – gimp.
26.   Zaczynamy programować.
27.   Wydajemy polecenia – programujemy.
28.   Ożywiamy obiekty (edytor postaci) – tworzymy animowane obrazki.
29.   Ożywiamy obiekty (edytor postaci) – projektujemy pokaz.
30.   Gry komputerowe.
 
Zagadnienia na kółko informatyczne dla klas 4-5
 
1.       Wakacyjne wspomnienia - tworzymy kartkę z mapą, zdjęciami i napisami.
2.       Tworzymy rebusy.
3.       Ogłoszenie - wstawiamy elementy ozdobne, projektujemy stronę w edytorze tekstu.
4.       Prognoza pogody.
5.       Mistrz klawiatury – ćwiczenia.
6.       Mistrz klawiatury – zawody.
7.       Tworzymy znaki oraz projekty łamania papieru – Publisher.
8.       Poznajemy wybrane usługi na stronach www.
9.       Historia sukcesu  - wynalazcy w świecie komputerów.
10.   Piszemy w różnych językach.
11.   Na skróty.
12.   Nasze konta@.
13.   E-przesyłki.
14.   Turniej „Nieustraszeni pogromcy wirusów”.
15.   Projektujemy własne Doodle.
16.   Kartki świąteczne – Publisher.
17.   Jak GIMPować?
18.   Zabawy z fotografią – gimp.
19.   Zabawy z obiektami – gimp.
20.   Animowane gify – gimp.
21.   Język komputera.
22.   Kalkulujemy – działamy w arkuszu.
23.   Wyścig kalkulatora z arkuszem – turniej.
24.   Sortujemy, filtrujemy, wyszukujemy – arkusz jako baza danych.
25.   Prezentujemy dane z własnych ankiet.
26.   Zaczynamy programować.
27.   Wydajemy polecenia – programujemy.
28.   Ożywiamy obiekty (edytor postaci) – tworzymy animowane obrazki.
29.   Ożywiamy obiekty (edytor postaci) – projektujemy pokaz.
30.   Gry komputerowe – za i przeciw.
Ostatnia aktualizacja:
_________________
Konto szkoły:   49 1020 3378 0000 1802 0106 8758        DO WAKACJI POZOSTAŁO >
Div w którym pojawi się odliczany czas
Wróć do spisu treści